Hae tästä blogista

4.4.2013

~ I will love you like the sun rises every morning ~

Hyvää huomenta rakkaat ihmiset! 

Olen nukkunut levottomasti koko yön ajatellen tulevaa viikonloppua, onneksi minulla on kuitenkin parempi olo nyt kun mitä eilen aamulla oli. Tänään minun pitäisi t***** j******** jotta suunnitelmat toteutuvat! ;) Älkää huoliko, kyllä teillekin kerron kun vaan suunnitelmat ovat ihan satavarmat.

Puolen tunnin päästä pitäisi lähteä kouluun ja aloittaa aamu budjetointitentilllä, hyi h--- ... Tentin jälkeen tulen takaisin kotiin ja lähden Niinan kanssa ostoksille. Illalla luvassa myös salitreenit PT:n kanssa. Silja hoitaa Riksun tänään, joten en varmasti talleilusta hirveästi kirjoittele.

Tänään teen myös odotettua ruokapäiväkirjan teille, eli otan kuvia KAIKESTA mitä syön tämän päivän aikana. Laitan kuitenkin päiväkirjan ylös vasta illalla, koska muuten tulisi aivan liian monta postausta blogiin..


Joo, mä jatkan tästä aamupuuhiani, see you later!


Mitäköhän aion tehdä, ja missä? ;)

3 kommenttia:

  1. no pöntto kuvasta näkee että PK :'D va ska du dit? men detar int 3h?? MITÄÄÄLÄLÄLÄLÄLÄ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No var siir man muka att ja ska ti PK?? :DD 3h30 min me direkt pendolino ;) ja ska å härjaa.. :3

      Poista
    2. koska mä en oo niin bönde vaikka landelt oon, etten tuntis cityn mikälie kirkontorneja ;) sen verran oon koff-ratikassa lölliny

      Poista