Hae tästä blogista

5.9.2013

Sotkuinen linnunpesä ja päivien mietitykset

Hei ihmiset!

Miksi olen näin hidas ja laiska postailemaan? Tätä kysyn itseltäni joka kerta kun avaan bloggerin. Postausintoa kyllä löytyisi vaikka muille jakaa, mutta postausten aloittaminen on aina kauheeta tuskailua. Asia josta tämä on oikeasti kiinni on aika. Olen tullut järkiini ja huomannut ettei minulla edes ole paljo mitään aikaa kirjoittaa koska häärään ympäriinsä koko päivät aamusta iltaan ja kotiin tultuani nukahdan lähes heti. Tänään olen onnekseni ollut "vapaalla" ja saanut nauttia päivän rauhallisuudesta. Tai no, olenhan ollut koulussa, lenkillä, tallilla ja kotona sekä nyt olen iskän luona, mutta tämä päivä tuntuu vaan jotenkin niin ihanan rauhalliselta. Voihan se johtua myös siitä että minulla on ollut kahtena edellisenä päivänä sekä talli, töitä että koulua.

Sunnuntailta meikitöntä paljastusta :)

Hevosrintamalla sattuu ja tapahtuu vaikka mitä. Olemme C:n kanssa harjoitelleet kaikkea maasta taivaaseen, niinkuin esimerkiksi kuljetussuojia ja loimen laittoa. 

Cheeru sai uuden tallitoppaloimen Horzelta. Ovh hinta 120€ mutta oli tarjouksessa ;)


Olen ratsastanut mutta myös juoksuttanut ja kävelyttänyt koska olen ollut kipeänä edellisviikon ja myös osa tätä viikkoa.

C poseeraa ensimmäisen sivuohja-juoksutuksen jälkeen! Paras pouni <3

Toissapäivänä Cheeru sai kokea elämänsä ensimmäisen kouluvalmennuksen, toki Alma ratsastajana tällä kertaa kun hän on meistä se koulutuuppaaja. Itse istuin katsomossa syömässä ja Sofia räpsi mun kameralla pari kuvaa treeneistä.


tästä kuvasta näkee hyvin kuinka C on jo kehittynyt ja lihakset ovat alkaneet kasvamaan!

Paparazzin mielestä oli näköjään kiva kuvata myös mua maailman parhaammassa kunnossa, yes!

wrooooom!
Tällä viikolla Cheerun kanssa on vielä luvassa toinen valmennus sunnuntaina ja muuta kivaa, mutta lisää siitä myöhemmin. ;)


Asiasta taas kolmanteen, minä ja A ollaan nykyään kunnon himoliikkujia. Tänäänkin käytiin PW:llä ja huomenna taas luvassa kunnon aamuinen PW, hyvä me! Ruuan suhteen olen myös pysynyt tiukassa linjassa eikä mitään herkkuja ole tullut syötyä. Nojoo, ajattelin huomenna kertoa teille lisää syömisestä, koska nyt kello näyttää jo nukkumattia. Eli siitä lisää huomenna!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti