Hae tästä blogista

18.9.2013

Yöpostaus - kun muuten ei ehdi

Minnehän taas nämä mun päivät oikeen rientää? En ehdi edes ajatella vaan lennän eteenpäin paikasta toiseen. Tässä esimerkkiä mun päivästä niin ymmärrätte ehkä paremmin miksen ehdi postailla;

  • Herätys klo 6.30 - aamukahvit ja laittautuminen
  • Koulua klo 8.15-13 
  • Kotiin vaihtamaan vaatteet ja pakkaamaan tavarat
  • Lenkille
  • Tallilla 14.30-15.45 - Cheerun liikutus jne
  • Töitä 16-22.15
  • Kotona 22.30 - Iltapalaa, läksyt
  • 23.30 Nukkumaan 

Eli aamusta iltaan on tiukka aikataulu ja sama tulee pitämään uuteenvuoteen asti, sen jälkeen helpottaa joten minun on vain pakko jaksaa jollain tavalla.

Tarpeeksi kuitenkin siitä! Viime viikon torstaina Alma oli taas C:n kanssa Jennyn kouluvalmennuksessa. A & C toimii superhyvin yhdessä ja C liikkui aivan mahtavasti. Harmillista on että olen nykyään niin p*ska kuvaaja joten saatte tyytyä näihin kuviin;




Sunnuntaina Helsinki-reissun kotiutumisen jälkeen lähdin iltapäivästä Sofian kanssa ensin Sundomiin katsomaan Pellikan estevalkkuja ja sieltä suoraan tallille omaan "estevalkkuun". Treenit perustuivat tosin paljon siihen kuinka ratsastaisin C:n oikein. Koin tunnin aikana aivan mahtavan "ahaa-momentin"; valo syttyi päässä ja yhtäkkiä tajusin kuinka minun kuuluu tehdä. Menimme pari puomia ravissa ja lopuksi myös kolmen puomin "kasaa" laukassa. C ei ennen oikein ole tajunnut hyppäämistä, mutta yhtäkkiä huomasin kun se tajusi kuinka kivaa se on! 

Tässä kuvia sunnuntain valkusta;





Paras C <3
En ole varmaan ikinä tuntenut niin suurta onnea mitä tunsin valmennusten jälkeen. Olin niin äärettömän iloinen, tyytyväinen ja jotenkin myös liikuttunut siitä kuinka ahkera ja nöyrä hevonen C on. Melkein kyynel vieri jo poskea alas kun tajusin että olen löytänyt itselleni aivan täydellisen hevosen. <3

Nyt saa tältä päivää riittää, ja lisää huomenna, silloin tulee postausta Hki-reissun ostoksista! ;)


4 kommenttia:

  1. hui ku sulla oikeesti on tiukka aikataulu:s toivottavasti et väsy liikaa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, ja halusin kirjoittaa sen että ymmärtää miksen aina ehdi postailemaan. Kiitos, on vaan pakko jaksaa eikä mitään muuta vaihtoehtoa ole. :)

      Poista
  2. Jaksamista sulle ! :) tehän toimitte yhdessä ihan mahtavasti mitä kuvista näkee ! :3 onnea sinulle ja cheerulle kun ootte löytänyt toisenne, oon niin iloinen puolestasi :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, lämmittää sydäntä tällaiset kommentit! <3 Cheeru on kuin tehty minulle kaikin tavoin, se on vaan niin paras. <3

      Poista