Hae tästä blogista

26.3.2013

kuollutkala.com

Ei huhhuh mikä päivä takana, kiirettä aamusta iltaan!


Aamulla kävin kaupungilla ruokaostoksilla kahdesti, ensin ostamassa omat ostokset ja sitten vielä K:n kanssa hänen ostoksilla. Klo 11:45 istuin koulussa koneen edessä maailman tylsimmällä tunnilla. Onneksi aika meni suht. nopeasti ja heti kahden jälkeen olin jo kotona. Laitoin nopeasti ruokaa, jota en kuitenkaan ehtinyt syödä, vaan tuli kiire kokoukseen WL:aan. Joskus neljän aikaan olin taas kotona, söin ja vaihdoin tallivaatteet päälle.

rakas poni eilen maastolenkillä juoksutuksen jälkeen!
Tallille tullessani hain Riksun ja laitoin sen nopeasti valmiiksi. Ratsastin sen kentällä noin tunnin verran ja se liikkui hyvin eteen-alas tänään! Muutenkin vauhtia lyötyi riittävästi, joten olen tyytyväinen päivän liikuntaan. Kävelimme vielä pikkumaaston ennen talliin menoa. Tallissa sitten annoin ponille herkkuja, hoidin, siivosin karsinan ja laitoin sekä annoin ruuat ponskulle. Puoli kahdeksan maissa lähdin pyörällä takaisin kämpälle. Nyt olen vaan lojunut sohvalla ihan rättinä ja ajattelin mennä nukkumaan ihan näillä minuuteilla koska silmät ei pysy auki. Päätin tänään ottaa vaparin salilta koska olen saanut aivan tarpeeksi hyötyliikuntaa kun olen joutunut pyöräilemään joka paikkaan.. Onneksi saan autoni takaisin huomenna. Nyt on sitäpaitsi hyvä mennä nukkumaan, niin jaksan aamulla aikasin ylös. Ajattelin mennä salille ennen koulua, joten peukut pystyyn että ehdin sinne!

Eipä tässä muuta, jotain kommentteja oli tullut mutta vastaan niihin myöhemmin. Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti