Hae tästä blogista

26.3.2013

MEGAPOSTAUS-VIIKONLOPPU, Osa 3

Viimeinen osa tämänkertaista megapostausta, lisää tästä aiheesta kuitenkin tulee koko ajan enemmän tai vähemmän! 


BIP = Body In Progress
Ajattelin siis kirjoittaa teille viikon treeniohjelmani. Olen nyt 4:llä treeniohjelma-viikolla, ja tämä sujuu todella hyvin! Treenit muuttuu asteittain rankemmaksi joka viikolta, muttei kuitenkaan liian rankoiksi ettei into lopahda. Nojoo kirjoitan tähän nyt treeniohjelman ja selittelen sen jälkeen;

TREENIOHJELMA, week 13    (page 4)

Maanantai:
- Matalaintensiteettinen kuntotreeni 40 min + spinn 10 min  check! 

Tiistai:
- Legday Amandan kanssa + 10-15min kuntotreenit alkulämmittelyksi - Vapaapäivä check! 

Keskiviikko:
- Kuntotreeni (upphill, steady, intervalls)
40min + spinn 10min check! 

Torstai:
- BAC-day Amandan kanssa+ 
15 min kuntotreeniä lämmittelyksi

Perjantai:
- Kuntotreeni 50 min (high intensive)

Lauantai:
- Kuntotreeni 40 min (steady)

Sunnuntai:
- Kuntotreeni 30 min +
Venyttely60 klo18:45 @WSC

Tällainen mun tämän viikon suunnitelma siis on! Amanda on muuten hyvä ystäväni joka yrittää päästä fitnessmaailmaan, hän siis treenaa minua 2 kertaa viikossa ja inspiroi minua hurjasti! Seuravaksi kuitenkin selitykset sanastolleni:
Kuntotreeni = kunnonkohotusta juoksumatolla
Spinn = kuntopyöräily
Legday = reisi-,pakara- ja säärilihastreeni
BAC-day = Back,Abs,Chest-day eli suomeksi selkä-, vatsa-, sekä rintalihaspäivä

Kuten huomaatte myös, minulla on paljon kuntotreeniä treeniohjelmassani. Tämä siksi koska haluan saada mahdollisimman tiukan kropan enkä halua suuria lihaksia. Kun kuntoilee paljon, lihaksista tulee enemmän pitkät kuin suuret. Minulla on myös hyvät salat kuinka jaksaa rampata juoksumatolla noin kauan ja usein. Tarkoitan nyt sitä, että minulla on aivan mahtava treeniohjelma päässäni. Voin EHKÄ jakaa sen jos ketään kiinnostaa, en nyt ainakaan sitä tähän selittele! :D Ja tottakai en joka päivä vedä yhtä rankkoja kuntotreenejä, muuten kroppa sanoisi stop. Esim. eilen huomasin ettei kehoni vielä ollut ihan 100% kunnossa lauantain jälkeen ja että kun v*tutti!Nojoo ei sille voinut mitään, otin sit vähän rauhallisemmin vaan.

Mutta joo tämä oli tässä, toivottavasti tykkäsitte!




1 kommentti:

  1. Kerro ihmeessä miten jaksat noin kauan juoksumatolla!! Itte jaksan 15min ja oon aivan kuollu sen jälkeen.. :D Hävettää vähä kyllä sanoo, ku sä oot tommonen oikee kuntoilija! :D

    VastaaPoista