Hae tästä blogista

1.3.2013

Vastaus kysymyksiin!

Ajattelin nyt vastata lukijan pariin kysymykseen postauksen merkeissä!

HUOM! Kun laitatte kommenttia, en aina tee niistä postauksia mutta yleensä vastailen kyllä niihin! Vastaukset tulevat aina teidän kommentin alle, joten sieltä voitte käydä katsomassa!


Et varmaan jaksa vastata tähän kun oot just tehnyt kysymyspostauksen, mutten ehtinyt siihen mukaan, joten aattelin nyt pistää tähän pari, jotka haluaisin tietää: 1. Minkä ikänen olit kun aloitit ratsastaa Lillillä? 2. Mikä oli hienoin hetki sen kanssa? 3. Kuka on Minnen? :D 4. Sun lemppariväri? 5. Onks sulla oma koira? Minkä rotunen ja niminen? 6. Mitä tarvitsisit juuri nyt? 7. Aiotko myydä Riksun vai onko se sulla sen loppuelämän? 8. Millanen on sun elämänasenne? Tai millanen on sun ajattelutapa? Anonyymi kohteessa Keinuhevostelua keskellä metsää


1. Olin 15 kun aloitin Lillillä ratsastamisen.

2. Hienoin hetki? Niitä on monia, mutta yksi koskettavimmista hetkistä oli varmaan se ilta elokuussa 2009, kun sain tietää että vanhempani olivat eroamassa. Pyöräilin tallille 10 aikoihin illalla kyyneleet valuen alas poskilla. Tallilla oli tyhjää, ainut joka oli siellä oli Lilli(olin jättänyt sen päiväksi sisälle ja olin viemässä ulos takaisin yöksi). Menin Lillin karsinaan, istuin alas ja annoin kyynelten valua. Lilli tuli katsomaan mikä oli hätänä, puhalsi lämmintä ilmaa poskelleni ja vaan seisoi vierelläni. Silloin tunsin olevan lähempänä sitä kuin koskaan. Tämä on yksi kauniimmista mutta myös surullisimmista hetkistä Lillin kanssa(Kyyneleet tulvivat tällä hetkellä jo, kun vaan muistelen tätä).

3. Minnen? Siis minnen tarkoittaa muistoja, missä olen jotain tuollaista kirjoittanut? :D

4. Mun lemppariväri on ehdottomasti pinkki, jos ette oo sitä huomanneet. Jos heppani olisi tamma, sillä olisi ehdottomasti KAIKKI pinkkiä, hehehe. :D

Huomatkaa että JOKAISESSA kuvassa on jotain pinkkiä ;)

Daisy pienenä. :)
5. On oma koira, mutta se asuu iskän luona. Se on ½ irlanninsetteriä ja ½ karjalainen karhukoira. Nimi on Daisy. :)

6. Nyt tarvitsisin paremmat yöunet, ainut vapaapäivä tällä viikolla ja naapurissa remppamiehet alkasi poraamaan seinään klo 07.00.. HUOH! -.-

7. En aio myydä Riksua kun vain ihan pakosta(= jos mulla ei olisi varaa pitää sitä), mutta ylläpitoon olen ehkä ajatellut antaa sen jossain vaiheessa.

8. Mun elämänasenne on se, että pystyy mihinkä tahansa ja pääse minne vain jos uskoo siihen tarpeeksi ja tekee hurjasti töitä sen eteen. Siksi uskon että unelmista voi tulla totta. Riksu oli yksi unelmani, ja siitä tuli totta. Olen todella määrätietoinen ja tiedän mitä haluan, siksi uskon että jos jotain haluaa tarpeeksi sen myös saa. Olen optimisti, mutta myös REALISTI.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti